VECKAN..

Här är jag och Steffa på väg till Filippa som tar studenten! :D



Min älskade studentunge!


Mina student flickor! :) Vi drog till Amiralen, så jääkla roligt! :D


Jag tycker iallafall att vi är tjusiga!



Dagen efter så tog Emelie studenten! Det blev tyvärr bara en bild.. Iallfall så stack vi till Slagt på kvällen. Jonas sa ändå kvällens bästa när vi skulle beställa mat senare: Jag vill ha en kebab, men utan falafel!" HAHAHA! Fan vad jag skrattade.


Igår var det utgång med folk från skolan. Jag kom dit senare, så det kändes inte som att kvällen varade så länge, men roligt hade jag iallafall :D

Idag ska jag vila, jag är ganska trött efter veckan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0