LITE AV HELGEN

I helgen så har jag och Andree köpt nya ruller. Vi åkte en runda igår, lite vingligt bara men annars gick det bra. Jag har säkert inte åkt ruller på hm, kanske 5 år eller något. Så då får det lov att vara lite vingligt ;)

Idag har jag tagit ut min hårförlängning, jag saknar det redan :( Jag vill göra hårförlängning igen efter jag har varit i Grekland, åker nästa vecka :) Nu ligger Andree i min säng och jag sitter.. Ser på Indiana Jones, äter fruktsallad, glass  naturgodis och mörk choklad :) Mumsigt!

Jah just de! Jag har möblerat om mitt rum idag. Det var inte meningen, jag skulle bara plocka undan lite på golvet sen var hela rummet omgjort. Hah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0