Saturday night

i lördags var jag, Filippa, Andree & Rutger på Big bowl. jag beställde drinkar alldeles själv, vilken känsla det var! (jag har varit av med mitt pass i ca 3 år, men i lördags någon timme innan jag skulle iväg så hittade mamma det, vilken lättnad!). fast jag fick ändå inte visa det :/ jag beställde såklart min älskade cosmopolitan direkt. man kan aldrig prova något annat. det var riktigt roligt! :)

sen tog vi närmaste taxi hem till Ellen där vi förfestade. det var tänkt att vi skulle sticka till Kb, men majoriteten tyckte vi skulle hem till Matildas bror på fest. och så blev det.

på vägen dit började vi av någon anledning prata danska och jag & Filippa fick för oss att vi skulle prata danska under hela kvällen. haha! det roliga var att folk trodde på oss, de trodde seriöst att vi kom från Danmark! en kille svarade mig på engelska, och jag var mycket vacker dessutom. det tackar vi för. fruktansvärt roligt!

jag blev även klämd i dörren, min stortå fastnade och Filippa fick rycka loss dörren! ajajaj! nu är den öm, varig och svullen. :( igår fick jag heta halta lotta.

336712-36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0