Förra helgen (mkt försenad)

i fredags var jag & A ute och käkade god mat och gick på bio. innan bion stack vi till Sir Tobeys och hälsade på Walle. jag blev alldeles varm i kroppen när jag såg honom, det var så länge sen. Haha! tog några drinkar, jag förnyade mig. jag tog ingen cosmopolitan, jag beställde istället en sex on the beach. fantastiskt gott!

filmen var bra, vi såg Juno. den var rolig :D efter bion stack vi och tog vars en drink till. mums! sen tog vi taxi hem.

i lördags var jag först hos frisören, sedan tittade jag på en innebandy match (som den snälla människa jag är).. och senare på kvällen åkte jag och A in till malmö igen. vi prövade på sushi. och det var RÄLIGT! vi tog taxi hem IGEN. en dyr helg.


336712-50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0