NAJS!

Jag vaknade för ca 30 minuter sedan! Sjukt jävla länge har jag sovit, inte likt mig. Men det behövdes nog. Min klocka ringer om 15 minuter, så att jag verkligen kommer ihåg att jag ska iväg och jobba idag :p Imorgon är jag ledig!

Om sex dagar är det julafton! Har jag handlat julklappar än? Nej, eller jo, till Robin har jag handlat. Men har ångrat mig ang hans julklapp.. Vill köpa något annat. :/ Men annars har jag inte handlat. Kan bero på min ekonomi just nu. Jag är riktigt fattig.

Helena skriver också blogg nu, det vet jag.

Xx

Kommentarer
Postat av: helena

du och jag... bloggerskorna nummer 1!

2008-12-18 @ 12:00:20
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0