FREDAGEN

Igår var jag ledig hela dagen :) Jag åkte till svedala och mötta upp Kajsa sen åkte vi till jägersro och handlade lite, eller hon handlade, jag var och är fortfarande pank.. frugis <3 :)

På kvällen var jag med Robin, vi spelade gitar hero, och jag äger!! Haha, över han iallafall.. Sen träffade vi Filippa, Matilda, Louise Christoffer Rutger och Richard :) Drack lite vin och åt lite gott, himla trevligt var det! :) Jag sa till mig själv att inte stanna för länge eftersom jag skulle up´p tidigt o jobba. Men yeye, blev lite för sent. Som jag trodde då alltså.

Upp skiiit tidigt idag, började jobba kl 10. Var helt slut. Har druckit 4 koppar kaffe idag. Imorgon är det jobb igen. Jag är trött :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0