DUSCHA ELLER INTE DUSCHA?

Jag gick hem till Filippa nu precis och hämtade laddaren. Jag ringde henne flera gånger först men fick inget svar. Så jag började få lite panik. Jag skrev till och med ner Helenas och Robins nummer i min kalender (mitt liv) så jag skulle kunna ringa dom från jobb. Men sen fick jag tag i Filippa då, vilken tur.

Denna dagen kommer jag tycka synd om mig själv. Jag kommer unna mig själv allt vad jag vill ha, skämma bort mig själv riktigt ordentligt. Det är så sällan man gör det.. Jag ska skrapa ihop mina sista pengar och försöka få ihop till thaimat efter jobb. Ja, jag är pank. Det blir inga julklappar i år alla..

Nej om man ska hoppa in i duschen. Tvätta håret är ju överdrivet faktiskt. Men fräsha till sig är nog inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0