"VI BRUKADE GÅR NER VID GYMMET OCH KYSSAS"

Jag är fortfarande förkyld. Hostig, hes och snorig. Jätte mysigt. Jag är snart inne på min tredje kopp tee idag, jag väljer mellan smakerna vanilj och nypon. Svårt, de andra två kopparna har jag tagit vanilj, det får bli nypon! Herre gud vad jag springer på toaletten hela tiden.

Imorgon ska jag hjälpa till på ett bröllop, lite extra pengar rakt ner i fickan är aldrig fel.. Ikväll funderar jag på att dra till malmö festivalen en sväng. Jag orkar egentligen inte på grund av min förkylning plus att jag måste orka jobba och vara väldigt trevlig imorgon. Men jag har ju nästan lovat två personer att komma. Men bara nästan.

Här kommer en bild från 1:an. Tror det är 1:an iallfall.. Allvarlig och lite rundare om kinderna och direkt från kockum fritid. Jag kommer knappt ihåg den dagen, förutom när vi åkte dit och vi pratade om vi hade sminkat oss eller inte, efter som vi bland annat skulle bada. Haha! Sen kommer jag ihåg att vi badade då och att vi åt. Gud så länge sen det är ändå! Men jag blir inte klok på om det är från 1:an eller 2:an.. Nu när jag tänker efter..


Jag längtar tills på måndag. Inte för att jag ska tillbaka till nisse, nej fy för! Men jag längtar till något annat den dagen :) För övrigt så finns där inget bra på tv. Inte ens på Mtv, skit musik!

Kommentarer
Postat av: H

tack det betyder mycket..<3

2008-08-15 @ 22:39:01
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0