VUXENPOÄNG!

Vore det helt jätte fel att ta en smirnoff ice nu innan man ska iväg till skolan? Lekitonen hade kanske blivit lite roligare..

Idag börjar min lektion kl 2, så nu väntar jag i stort sätt bara på att klockan ska gå så jag kan ta bussen, så jag kan komma till skolan, så jag kan komma hem, så jag kan träna. För idag SKA jag träna! Jag blev väckt av ett sms av Lisa vid kanske halv 9 tiden. Väckt!!

Jag har börjar fundera på att börja dansa igen, det är skit kul! Man jag kommer säkert på betala det själv, och där sluta jag tänka på det ja. På torsdag ska jag föresten till frisören och klippa mig lite. Det betalar jag själv nu för tiden, vuxenpoäng till mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha oj förlåt!:P men du behövde ju inte svara

2008-08-26 @ 14:08:18
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/
Postat av: JB

även om jag inte svarat så blev jag ju ändå väckt ;) hehe. äsch skulle ändå upp ;)

2008-08-26 @ 16:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0