SUNNY OLD SWEDEN

Regn regn regn. Fy fan vad tråkigt väder det är. Förkylning på det också, mhm! Jag har knappt kunnat sova inatt, näsan rinner, men hostar, täppt i näsan. Jag vaknade med ett ryck och kom på att jag hade nässpray i en låda på mitt rum. :)

Imorgon är det löning för min del :) Fast jag får såklart inte så mycket eftersom jag knappt har jobbat i sommar.. Men najs med lite pengar ändå! Börjar inte malmö festivalen imorgon? Hm, jag vet inte om jag ska gå, jag gillar inte festivaler, där är så mycket folk.. Som går med barnvagnar och hundar. Hur jobbigt är det inte med barnvagnar överallt och hur synd är det inte om hundarna? Maten är äcklig och onyttig, och artister som kommer uppträda där vet jag säkert inte ens vem det är, haha. Jag låter som en gammal tant. Fast jag kommer säkert gå dit ändå någon dag.. Jag sticker hellre till slagt ;)

Nu vill jag bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0