MIN DAG

Tjenamoss! Jag är speedad!

Idag har jag varit hos frisören och klippt mig, sen gick jag i stan med Andree tills jag mötte upp kusin Marie och fikade, handlade lite. Vi gungade haha. Sen åkte vi hem till hennes kompis Jonas och drack kaffe. Därför är jag spedad haha. Det var jätte trevligt!

Idag har jag handlat dyrt jävla vax! 300 spänn, jag hoppas jävlarie att det är lika bra som dom påstod! Sen har jag handlat en vattenflska och en dyr tröja som jag ångrar att jag handlade, jävla skit. Det var till och med på rea så jag tror inte jag kan lämna tillbaka den!

Idag la jag undan en jätte snygg jacka tills imorgon.. Som jag säkert inte kommer att hämta.  Jag vill ha den men jag vetifan om jag har penagr till dt. Nu ska jag försöka sova, lycka till! Jaja, blir väl ett eler två satc avsnitt först.

Sov gott! Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0