LET'S MAKE A MESS.

Idag kom jag till skolan halv 9 för att ha möte och valde kurser. Det visade sig att kursen jag skulle läsa på hela dagen började kl 2!!! Haha jaha. Imorgon börjar jag halv 1. Ganska najs ändå.

Thahaha! Jag städar mitt rum. Jag gör det när jag är uttråkad eller när något oroar mig. Idag är det båda sakerna.  Jag hittade iallafall stegräknaren som vi lånade från skolan från 1:an i gymnasiet. Den dära som vi skulle lämna tillbaka.. :D Haha. Nej om man ska återgå till städandet och lyssna på hööög musik.

Kommentarer
Postat av: MB

kan jag få låna den någon gång?

2008-08-19 @ 21:51:19
URL: http://www.fullavbullshit.blogspot.com
Postat av: JB

den är sönder

2008-08-19 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0