GOING OUT TONIGHT

Goddag goddag!

Idag är jag jätte trött, jag börjar få problem med att sova igen, märkligt. Jag förstår inte varför.

Igår fyllde min farmor år, så vi var där på kalas. Det bjöds på äcklig smörgåstårta, som jag inte tåler, även om jag hade tålt det hade jag inte velat äta det ändå, så äckligt! Det var mycket trevligt, speciellt när alla vi kusiner samlas, allt fnittrande haha.

Idag blir det utgång, woohoo! Jag är nästan helt pank så vi ska dricka som bara den innan vi sticker ut, för idag tänker jag bara betala inträdet, haha. Nu börjar min klädångest att komma. Jag har verkligen INGENTING att ha på mig, det finns inget i min garderob, bara tråkiga saker. Faan!

Här kommer en bild på Quila när hon dricker ur min mugg med vatten i, haha.


Nu ska jag in till grannen. Xx

Kommentarer
Postat av: H

du får ta patent på jb ;) blev lite smått förvånad när jag kom in på en annan blogg o inte din när jag tryckte på namnet :s

2008-08-09 @ 17:40:36
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0