FRISYREN & TATUERINGEN

Igår var det förfest i malmö, det var tänkt att vi skulle till slagt sen.. Men efter en stund på förfesten så gick jag och några andra och satta oss på möllan och tog lite drinkar, helmysigt :) Sen blev det bara så, ja, rätt var det var så satt vi på bussen hem. Det gick så snabbt så jag knappt han med, haha. Förlåt Emilia att jag försvann, jag ska gottgöra dig.

Idag har jag och Andree varit inne i malmö en sväng, kikade i lite affärer, köpte en film minsann :) Sedan åt vi på vg gården, mumms! Nu är jag hemma och är helt jäkla slut, jag begriper inte varför.

Ja, det är inte den bästa bilden. Men här ser man iallfall någorlunda tatueringen och nya frisyren :)

Kommentarer
Postat av: Helena

så fint :) gjorde de mkt ont?

2008-08-03 @ 01:44:10
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/
Postat av: JB

tack :) ja det gjorde ganska så ont, men jag tycker det ska kännas att man gjort det ^^

2008-08-03 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0