ETT MORGON INLÄGG

Ja, då har jag varit uppe i sådär en timme redan. Jag har ingen aning om varför jag är uppe såhär tidigt. Kunde inte sova mer, så jag gick upp och åt. Andree tycker jag är helt otrolig. Jag äter hela tiden. Igår hade jag precis tryckt i mig 2 stora kanelsnäckor, när jag sedan säger att jag ska gå ner och göra varma mackor. Han tittade på mig som om jag vore från en annan planet. :)

Min tatuering kliar. Jag längtar tills den är helt läkt. Mamma och pappa har sätt den nu, skönt så jag slipper gömma den. Svårt ställe att gömma en tatuering på ;) Såja, nu börjar jag bli hungrig igen. Som det har regnat och blåst inatt, jag blir ju helt rädd!

Kommentarer
Postat av: Lisa

va fint ditt hår är på bilden :)

2008-08-12 @ 15:30:45
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0