WELL DON'T I LOOK PRETTY?

Jag hoppas på ett Godkänt på provet. Jag får skylla mig själv att jag inte giter plugga. Imorgon ska vi få information om studenten + att vi ska få studentmössorna :D Jag är lite nervös, eller ja.. Tänk om den inte sitter så som jag vill, eller om jag t.ex. har stavat Johanna med ett n. Haha. Roligt ska det bli iallafall, FÖR JAG SKA TA STUDENTEN! Jag trodde aldrig att den dagen skulle komma eller ens närma sig, men det gör den Och fort går det.

336712-147

På fredag ska jag träffa bruden :)
Vilken gammal bild på oss nu när jag tänker efter.

Kommentarer
Postat av: Helena

När du o cicci tar studenten ska jag fan skrika halsen av mig :) sen får ni göra desamma för mig ;P puss gumman

2008-04-10 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0