SKALLEBANK + NOVA

Imorse vaknade jag med huvudverk, var tjock i halsen och ögonen kändes sådära lagom små. Mysigt.. Usch, det har suttit i hela dagen.. Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, fast det tror jag dock inte att jag kommer göra ;p

Senare så åkte jag mamma och syrran till Nova Lund.. Jag har fortfarande inte hittat någon jäkla studentklänning! Dåligt utbud tycker jag.. Jag hittade ett par skor som jag kan ha både till balen och studenten :) Jag får hem dom senare i veckan :) Jag hittade också en jeansklänning som jag ville ha, passade den? NÄÄ, den var för stor och den var slut i mindre storlek!! :( Så vad kom jag hem med idag? Joo.. Strumpbyxor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0