LOSER

Då är det snart ny vecka igen då.. Fast denna veckan går vi bara 2 dagar i skolan, så skönt ;)
Imorgon ska jag till vårdcentralen, dom jävlarna kommer säkert inte göra någonting, jo råna mig. Jag är grymt sugen på att festa, förstår inte detta.

Idag har jag tränat, eller man kan nog inte ens kalla det för det. Jag var på gymmet en pytte stund, sen gick jag en runda i skogen ist. Inte lika jobbigt.

Kan någon vara snäll och tala klarspråk med mig? Eller kan Mr Maybe ta och göra det? Jag är trög och fattar ingenting.


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-28 @ 09:26:17
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0