JOBBANSÖKAN PÅ DANSKA!! (bara läxa) (A)

Nu har jag precis skrivit en jobbansökan på danska! Jävla Jette (läraren)! Jag kan fan inte ens skriva det på svenska, hur ska man kunna göra det bra på danska då? Jaja, nu är den iallafall gjord. Ärligt talat så har jag inte lärt mig mycket på dansklektionerna, hon suger på att lära ut!! Och jag tror de som har läst Naturkunskap B med mig håller med ;) Haha.

Jag börjar bli lite stressad nu. Vid 18 tiden ska jag och Andree va hemms hos Emelie. Innan dess ska jag plugga, äta, duscha, välja ut kläder, stå framför speglen i 45 minuter, kolla upp buss, handla kaka och kanske någon blomma, sen stå lite till framför speglen. Jah, mina damer & herrar, hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: R

Hata Jette!

2008-04-06 @ 16:47:44
URL: http://lloydregina.blogg.se
Postat av: sjuksyrran

:) Lycka till med ansökan!

2008-04-07 @ 00:28:26
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: Hon

Älska Jette!

2008-05-28 @ 12:25:12
Postat av: nisse elev

Fy fan hur kan du skriva så om jette? jag ska visa det för henne!Tro man skriver så i en blogg.

2008-05-29 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0