JAG ÄR GLAD & JAG VILL. ÄR DU GLAD SOM JAG & VILL DU?

Jag är glad! Jag har ingen aning om varför, jag är bara jätte glad :D Ahh, härligt. Jag borde inte vara så glad, jag har massvis att göra (fast jag inte gör något) och senare så ska jag till jobb på avslutning. Jag vill inte, jag missar Desperate Housewives då!

336712-182

Imorgon ska jag in till Malmö, handla smink och ansiktskräm. Är så torr i ansiktet så det känns som det ska gå sönder. Jag måste till systemet med, fast.. Jag är ju inte 20. Jag ogillar åldersgränser. Imorgon är det valborg, jag vet fortfarande inte riktigt vad som händer.. En sak vet jag iallafall: Jag ska använda xider eller något liknande som blannevann. Fy fan va full jag kommer bli!! :D Haha, igår kom jag på att jag måste prova det.

"Shit, jag måste in om systemet med. Oj vad roligt det var att säga! Jag kände mig som... 20."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0