HEJA BLOGGEN!

Äntligen fungerar bloggen igen. 2 svåra dagar :p

Hela helgen har jag haft ont i magen. För i fredags åt jag bröd till min sallad. Om det var för jag åt bröd är jag inte säker på. Men jag undviker allt sånt, pasta och sånt, och när jag undvker det har jag inte ont! Det skulle inte förvåna mig att det är något helt annat.. Det höll iallfall i sig hela helgen. Suck.

I helgen handlade jag en ny ring och ett jätte fint armband! <3 Idag efter skolan handlade jag en tröja. Bra att ha! Eller egentligen var det nog för att stilla mitt shopping begär.

Kommentarer
Postat av: Em-pem

Vad har du gjort idag? :)

2008-04-01 @ 16:04:06
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0