FYNDA I GARDEROBEN = FANTASTISKT!

Jag städar mitt rum. Jag plockar undan ALLA kläder som ligger ÖVERALLT i mitt rum. Jag ränsar bland alla kläder, och vet ni? Jag hittade två par vita jeans, såna kortare.. Det ena paret kommer jag ihåg att jag köpte när jag skulle sluta 8:an för att ha på skolavslutningen, OCH DE PASSAR! Haha, jag blev glad ;) De är till och med lite för stora.. Nu undrar jag om jag var tjock när jag gick i 8:an..

Det andra paret är från förra sommaren.. Jag tyckte de var för små och jag kände mig smäll fet när jag provade dom.. Alltså fick de bara ligga där.  Och nu kan jag använda de igen, idag behövde jag inte kämpa för att få på dom ;D Haha, detta kallar jag att fynda gott folk! ;)

Kommentarer
Postat av: M

Dom ena har jag ett par likadana, köpte dom samtidigt tillomed :P Haha

2008-04-19 @ 17:54:39
Postat av: JB

Nej det är inte dom jag menar, jag köpte ett par andra också som jag hade ist för de som du och jag köpte på avslutningen ;) hihi

2008-04-19 @ 18:38:22
URL: http://bengtssonjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0