"student 2008"

nu är jag i skolan.. jag, Helena och Fredrik har precis varit på svedala outlett, sen när vi kom tillbaka fick vi student tröjor :) student 2008 står det på den :D längtar som fan! 

internet funkar inte hemma, inte telefonen heller, otroligt hur låst man kan känna sig utan det. jäkla idioter som bygger, gräver och skit!

helgen blev inte som jag hade tänkt mig, alls! i fredags var jag o andree hemma hos mig, spelade guitar hero.. skit svårt, jag gav upp med en gång, nej det var verkligen inte min starka sida. i lördags skulle jag andree, filippa, rutger, matilda och kristoffer först på tattomässan, sen dra vidare till kb. yeah right. jag hade ingenting att ha på mig, allt kändes äckligt fel, jag var arg, jag var stressad och jag var hungrig, så hur skulle detta kunna sluta bra? (gud vad jag tycker synd om mig själv ibland) ist så handlade jag och andree mat och tittade på desperate housewives, senare så hittade jag bilder som jag inte var så glad över att se, men så klart så vet han inte om det. 

värsta helgen på länge. därför ska man (jag) inte planera för mycket. "det blir aldrig som man tänkt sig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0