i wanna rock, ROCK!

igår var jag hos cicci på lite kalas, med 80-tals tema, haha! mamma körde mig till svedala, och det var väl tur det, för jag hade inte hoppat på en buss när jag såg ut som jag gjorde. den snygga tofsen på sidan, med den stora tupperade luggen :D dom överdrivet målade kinderna får man ju heller inte glömma. det kändes precis som när man var liten, när mamma körde mig och emelie till disco i barakulien (för det var ju så långt att gå själva), spec det dära med den snygga tofsen och när man var sådär lagom snyggt sminkad, haha.

idag är det 25 dagar tills andree flyttar, och 39 dagar tills jag blir 18 :) undrar hur många dagar det är kvar tills studenten.

jag tror jag ska äta en sallad idag, det har inte varit en nyttig helg.

jag har bara en låt i huvudet just nu. i wanna rock, ROCK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe.. sött

2007-10-09 @ 16:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0