herrklockan.

jag har fortfarande inte lämnat in min herrklocka, men denna veckan ska jag göra det. vill verkligen börja använda den! jag förstår inte varför jag inte har lämnat in den tidigare.. 

jag ska också lämna in mina boots och mina svarta stövlar för omklackning, saknar dom!

på lördag blir det in till malmö på en liten shoppingrunda, jag har så mycket jag vill handla. jag funderar på om jag ska jobba på höstlovet. just nu känns det så jobbigt för det är bara en veckas lov och man vill vara ledig lite..  men i efterhand när man får de efterlängtade pengarna är det så skönt! jag har blivit så bortskämd nu med att ha pengar hela tiden, så det lär kännas jobbigt sen när de tar slut.. 

hittade lite gamla bilder på min väldigt gammla mobil :D

image7    image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0