God I'm such a creep..

.. and I'm having so much fun!

igår var det fest, och jag hade jätte roligt! det var super! :) efter ett par glas så blev ord som tex nikotin till tikonin, och jag lärde mig nästan att "trixa" med en snusdosa, hehe. matilda tog en snus och fick en "tikonin-kick" :D (det var väldigt roligt vid tillfället) det blev dans och alldeles för mycket sjungande, men roligt var det :) before i knew it, i was draging my tired yet single and fabulous ass home at dawn.

 nu ska jag äntligen ta mig i kragen och fixa min fina och förstora herrklocka :)

Kommentarer
Postat av: Little darling

så härligt de låter :D

2007-10-14 @ 18:50:47
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0