den oändliga frågan

 ikväll har jag jobbat, känner mig lika duktig varje gång, jag hade kunnat leva på detta i flera veckor  "men jag jobbade ju faktiskt för 3 veckor sen" jah..

imorgon ska jag klippa mig, färga håret med föresten. äntligen! jag vill passa på att klaga lite över att jag ska betala det själv! jag?! jag förstår inte varför. "spara nu dina pengar. du får betala frisören själv" jag får inte ihop det.. jaja, någon gång får jag väl prova på att leva i (den grymma) verkligheten. suck. nu är det sådära lagom synd om mig igen. fan. jag har föresten rätt så ont i huvudet nu, vatten vatten vatten.

imorgon ska jag också ut och käka på resturang med andree, ska bli mysigt :) jag vet bara inte vad jag ska ha på mig, det måste vara den oändliga frågan; vad ska jag ha på mig?


image5
image7

ungefär såhär ska jag klippa mig :) fiint!




Kommentarer
Postat av: Helena

jättefint!
tycker inte att du ska gå på restaurang.. vill att du ska gå på nnisses me mej!!!! aarrrgggghhhhh e de bara jag som ska sitta hemma ensam en fredagkväll?? haha :D
puss(L)

2007-10-11 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0