champagne och tokiga tanter

gårdagen var rolig! vi fick till och med tag på kavajer till sist :) festen vi serverade på var i barakulien, kändis-tema :D vi serverade champagne när gästerna kom och hjälpte till med lite olika saker då och då, minglade lite :) jag har aldrig druckit så mycket champagne som jag gjorde igår!

idag åkte jag in till malmö, ville göra av med pengarna jag fick igår, men nej! inte ett skit handlade jag. klänningen jag var ute efter fanns inte i den butiken jag var inne i, och den andra var inte öppen på söndagar. besvikelse. men ska in i veckan igen och se om den finns, vill ha!

när jag och andree stod utanför stippes (tittade på menyn utanför) så var där två damer, dom var säkert 60-70 år gamla.. iallafall så hade någon parkerat framför deras bil, vilket man tydligen inte fick, men dom kunde iaf inte köra ut. dom blev hel tokiga! den ena gick in på stippes och skulle fråga vems bil det var (med andra ord så skulle hon skälla ut denna personen totalt!) den andra står och gapar att hon ska tillkalla polisen, svor och nästan spottade gjorde hon. den första tanten kommer ut igen, och ställer sig framför oss så att vi inte kan läsa på menyn.. jag ber henna vänligt att flytta på sig, och då börjar kärringjävlen att skrika på mig! en halv minute senare så verkar det som om deras bekymmer är mitt och andree´s fel!! men inte fan är det vi som har parkerat fel!!!! sen så är inte johanna bengtsson den som kan hålla käften i sånna situationer heller.. räcker finger och skriker en massa till oss gör dom också. hur jäkla omogen får man egentligen vara? dom betedde sig som 10-åringar! sen kom iaf ägaren till bilen och körde där ifrån. jag kunde knappt njuta av min mat sen, jag var så upprörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0