danmark, förkyld, barnaprat

igår vaknade jag och var förkyld, sen åkte vi till Danmark med danskan och jag kom hem med en värre förkylning :(  driekt när jag kom hem så gick jag och la mig, sen vaknade jag med feber iich! vi blev föresten erbjudna att köpa droger när vi var i Danmark. det är inte varje dag någon erbjuder en det. men vi tackade nej ändå :) :p haha

skulle egentligen inte till skolan idag men jag skulle ha hjälp med en uppgift så mamma körde mig lite senare till skolan.. jag ringde tobbe alldeles själv och sa att jag var sjuk! (mycket viktigt)

träffade cicci och helena en liten stund, då vi kommer in att prata om barn, hur gammal man vill vara när man vill ha barn osv.. då säger helena: "johanna jag kan inte se dig ha några barn. jo kanske ett, som kommer att gå på internatskola. du liksom bara shoppar." tack!

nu är jag hungrig, hej!

Kommentarer
Postat av: helena

varsågod gumman :P pussar

2007-11-15 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0