ledarträff

idag har jag varit på ledarträff med jobb, vi åt middag inne på Harrys. det var faktiskt trevligt, jag var så negativ till att gå dit eftersom jag var så fruktansvärt trött, men det blev bra. jag känner mig så vuxen, "ledarträff med jobb" hehe. jag drack öl till maten, jag hade beställt vatten men ångrade mig (A) lika bra att passa på medans man blir bjuden haha. sen till efterrätten drack jag kaffe, det var räligt.

jag och filippa pratade i bilen hem om när hon skulle pierca sig i tungan för väldigt länge sedan (jag var med).. vi kom fram till att det var nog VÅR nära döden upplevelse. haha, det var hemskt att se på.

jag mår illa. jag tror det var kaffet som jag näst intill svepte innan. ner skulle det ju. och klockan är halv ett, och jag är inte ens trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0